Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Μικρή Αναθεώρηση 8 (έκδοση 8.2)

Ένα φτιάξιμο στην Εντολή Δρομέας. Μετακινούσε το δρομέα "λογικά", όχι πραγματικά, και σε μια εντολή που εμφανίζει κείμενο σε περιοχή στην οθόνη δημιουργούσε θέμα. Η Τύπωσε @(10,10); κάνει την ίδια δουλειά με την Δρομέας. Η Δρομέας ( Cursor) έχει μια διαμόρφωση με θαυμαστικό Δρομέας! η οποία συγχρονίζει τον δρομέα γραφικών με αυτόν του κειμένου.


Άλλα νέα:
Διέκοψα την συμμετοχή μου στο Insomnia.gr. Ζήτησα να κλείσουν τον λογαριασμό μου. Ζήτησα επίσης να αφαιρεθεί οποιαδήποτε αναφορά σε κείμενό μου και τα κείμενά μου. Αυτό δεν έγινε ακόμα. Ίσως γίνει αργότερα.
Δυστυχώς το επίπεδο συζήτησης ήταν απογοητευτικό. Εκεί ορισμένα άτομα υποστηρίζουν, με μανία όλους τους λόγους που η Μ2000 είναι άχρηστη. Ενώ στην ουσία πρέπει κανείς να έχει την εξυπνάδα και να καταλάβει τι χρησιμότητα έχει καθετί, όπως και η Μ2000.
Μειονεκτήματα που αναφέρθηκαν:

  • Είναι εφαρμογή και όχι γλώσσα  (δεν μπορώ να κατανοήσω εδώ τι θέλουν να πουν. Ναι ο διερμηνευτής είναι εφαρμογή, που αντικείμενο έχει την Γλώσσα Μ2000)
  • Ο διερμηνευτής είναι γραμμένος σε VB6 η οποία δεν υποστηρίζεται (Προφανώς δεν υποστηρίζεται το IDE της VB6, αλλά υποστηρίζονται προγράμματα γραμμένα σε αυτήν ακόμα και στα Windows 10)
  • Η χρήση ελληνικών εντολών αποπροσανατολίζει και δεν προσφέρει γνώση όπως αν είχαμε χρήση αγγλικών εντολών (Παραβλέπουν το γεγονός ότι έχει δυο λεξικά η Μ2000, αλλά ακόμα και να είχε ένα, δεν θα υπήρχε πρόβλημα να μάθουν τις έννοιες στο προγραμματισμό και όχι τα ονόματα εντολών - κάθε γλώσσα ακόμα και στα αγγλικά έχει διαφορετικό τρόπο σύνταξης και χρήση διαφορετικών λέξεων, αν όχι σε όλα σίγουρα στα περισσότερα)
  • Η ομοιότητά της (έχει ελληνικά) με την Γλώσσα του σχολείου (καμία σχέση δεν έχει, εκτός από τη χρήση ελληνικών), "σίγουρα" την κατατάσσει σε "ψευδογλώσσα", και τα προγράμματα που δείχνω, σε κώδικα και σε βίντεο (την έξοδο των προγραμμάτων), δεν είναι πραγματικά! Απολαμβάνω μια πλήρη αμφισβήτηση. Σε άλλα site, όπως το dwrean.net εδώ και χρόνια από τις προηγούμενες εκδόσεις, δίνεται σύνδεσμος προς τη γλώσσα και δεν είδα ποτέ να έχει παράπονο κανείς. Αντίθετα μόνο θετικά μηνύματα βλέπω.
  • Κάποιοι ζήτησαν TCP/IP και άλλα πράγματα τα οποία δεν περιλαμβάνει η γλώσσα. Όχι επειδή τους άρεσε η γλώσσα αλλά για να "γελάσουν" πάνω στην "αδυναμία μου" να ανταποκριθώ. Προφανώς το "γελοίο" του αιτήματος είναι να λες σε κάποιον να κάνει κάτι αρκετά δύσκολο για να αποδείξει στον αιτούντα ότι δεν είναι "ικανός" να το κάνει. Αυτή η κόντρα περί ικανών και μη δεν ήταν σκοπός μου, αλλά φάνηκε πως στο συγκεκριμένο site, Insomnia, μια ομάδα μελών έχει την συνήθεια να "επιβάλλει" αυτήν την γραμμή, την κόντρα, και ένας λόγος που ακύρωσα τη συνδρομή μου ήταν για να αποφύγω αυτές τις ανούσιες κόντρες. 
  • Επιπλέον πολλοί παραγνωρίζοντας ή το έκαναν εσκεμμένα ότι εργάζομαι από χόμπι στο έργο αυτό, δηλαδή αποτελεί ένα προσωπικό έργο, έφεραν ζήτημα ότι "δεν έχω εργαστεί με άλλα άτομα πάνω σε προγραμματισμό" και αυτό φαίνεται στο κώδικα του διερμηνευτή. Γιατί πρέπει να αποδείξω ότι ο κώδικας έχει γραφτεί με συνεργασία, αφού είναι προσωπική εργασία; Μπορεί να σκέφτηκαν την πρότερη έλλειψη συνεργασίας (μη εμπειρία από συνεργασία) από την κατάσταση του κώδικα (μα ποιοι είναι οι Πουαρώ του Insomnia). Αυτή η λεπτομέρεια (ότι είναι προσωπική εργασία), δεν τους ενοχλεί, ούτε τη βλέπουν σημαντική.  Αυτό τώρα γιατί να γίνει θέμα; To 2006 στο Μαθηματικό του Πανεπιστημίου Αθηνών έχω αναρτήσει σχετικά για την Μ2000 και μέχρι τώρα ενώ φαίνεται ένα ενδιαφέρον ως προς το διερμηνευτή, δεν φαίνεται ενδιαφέρον για να αναλάβει νεολαία να το φέρει στα δικά της μέτρα, ενώ έχω κάνει την πρόταση για συμμετοχή στην ανάπτυξη! Ευθέως ζητάω μια ομάδα να αναλάβει την ανάπτυξή της. Από τότε μέχρι σήμερα έχω προβεί μόνος μου σε αναβαθμίσεις.
Φταίνε τα μέλη λοιπόν του Insomnia, ή οι moderators ή ο κάτοχος του τόπου; Δεν ξέρω! Απλά όπως είναι η κατάσταση τώρα στο site, οι θαμώνες στο φόρουμ Προγραμματισμός είναι απαράδεκτοι. Έγραψα σε κάποια φάση για δυο "κοπρόσκυλα" και αυτό θεωρήθηκε ύβρις. Με αποτέλεσμα να μου αφαιρέσουν την πρόσβαση για δέκα μέρες. Ενώ συνέχιζαν άλλα άτομα να γελοιοποιούν και εμένα και τη γλώσσα. Με αυτήν την πρακτική δεν συμφωνώ και για το λόγο αυτό ζήτησα να διαγραφεί ο λογαριασμός μου και ότι έχω γράψει εκεί ακόμα και αυτά που αντιγράφονται σε quote.
Γ.Κ.

Υ.Γ.
Μετά από email που έστειλα...επιτέλους κλειδώθηκε το θέμα Ενημέρωση για την Μ2000. Είδαν άλλα μέλη ότι έφυγα από το φόρουμ και παρόλα αυτά συνέχιζαν να γράφουν χαζομάρες και προσβολές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You can feel free to write any suggestion, or idea on the subject.